Woensdag, 14 juni 2017 - Reisverslag uit Twin Falls, Verenigde Staten van Walter - WaarBenJij.nu Woensdag, 14 juni 2017 - Reisverslag uit Twin Falls, Verenigde Staten van Walter - WaarBenJij.nu

Woensdag, 14 juni 2017

Door: Walter

Blijf op de hoogte en volg Walter

14 Juni 2017 | Verenigde Staten, Twin Falls

Woensdag, 14 juni 2017

We slapen uit tot negen uur. We hoorden gisteren toen we net in bed lagen een whatsappje
binnenkomen. Het was van Alex. Hij wist te melden dat we bij 75 graden Fahrenheit prima kunnen gaan zwemmen. Leuk. En hij heeft natuurlijk gelijk, want 75 graden Fahrenheit is 24 graden Celsius. Het wordt vandaag dus prima weer. We begrijpen van Rita dat het in Geldrop ook mooi weer is. Leuk, geniet er allemaal van. We horen dat Anouk geslaagd is. Ook Tom en Marc zijn allebei geslaagd. Kei goed. Proficiat allemaal.
We gaan deze vrije dag toch even een klein rondje rijden. Eerst naar de watervallen van Twin Falls. Die watervallen zijn veel groter dan gedacht. We krijgen er zelfs een gratis regenboog bij. Aansluitend stoppen we even bij de grote brug over de Snake River. Zeven jaar geleden stonden we met Martijn en Annemieke aan de overzijde van de rivier naar de brug te kijken. Daarna brengen we een kort bezoek aan de lokale John Deere dealer. Of ze John Deere bretels hebben. Nee, helaas die hebben ze niet. Maar toevallig, gisteren belde er een collega uit Rexburg met dezelfde vraag. Dat was dus toen wij in Rexburg waren. De medewerkers daar hadden links en rechts wat rondgebeld. Lachen!!!
We lunchen bij Perkins en de middag brengen we dan door aan de rand van het zwembad. Amerikanen houden niet van koud zwembadwater, dus het zwembad is goed op temperatuur. Met onze e-readers brengen we de middag lekker ontspannen door. Om zes uur komen we er achter dat de klok bij het zwembad een uur achter staat. Het wordt tijd om ons aan te kleden en te gaan eten. We eten bij Applebees en zijn op tijd terug op de kamer. We pakken de tassen een keer opnieuw in en Walter schrijft het verslag. We lezen nog wat en gaan dan op tijd slapen. Morgen moeten we ruim 700 km rijden, dus dan is er geen tijd om uit te slapen.