Dinsdag, 27 juni 2017 - Reisverslag uit Nanaimo, Canada van Walter - WaarBenJij.nu Dinsdag, 27 juni 2017 - Reisverslag uit Nanaimo, Canada van Walter - WaarBenJij.nu

Dinsdag, 27 juni 2017

Door: Walter

Blijf op de hoogte en volg Walter

27 Juni 2017 | Canada, Nanaimo

Dinsdag, 27 juni 2017

Vera en Zoli hebben hun eigen slaapkamer aan ons afgestaan zodat we extra comfortabel kunnen slapen. Mooie grote slaapkamer met een inloopkast en een ensuite badkamer. Het bed is een kingbed. Alle luxe voor ons dus. We hebben heerlijk geslapen in het grote bed.
Na het ontbijt willen de dames gaan shoppen. Ze moedigen elkaar flink aan, dus Zoli en Walter moeten veel geduld hebben. Na enkele uren shoppen zijn de dames goed geslaagd en besluiten we om te gaan lunchen. Vera weet een leuk restaurantje in de haven met uitzicht over de boten en de watervliegtuigjes die naar Vancouver vliegen. Het eten en de wijn zijn heerlijk. Na het toetje wandelen we terug naar de auto en rijden terug naar huis. In de tuin van Vera en Zoli genieten we van het heerlijke weer. Een buurvrouw komt even langs en blijft ook gezellig mee eten. Vera bereidt een heerlijke kip gevuld met een bierblikje op de barbecue. Het eten smaakt weer heerlijk. Vera heeft vandaag met haar telefoon een foto van ons gemaakt. We vragen of ze die met whatsapp naar ons toe wil sturen. Wat is Wahtsapp, vraagt ze. Ze heeft nog nooit van Whatsapp gehoord. Samen met Vera installeren we Whatsapp op haar telefoon. Ze kan de gemaakte foto’s naar ons toesturen. Walter probeer haar te overtuigen om op Facebook te gaan zodat ze zich kan aansluiten bij de Pellis facebookpagina.
We blijven lekker lang buiten zitten en Walter schrijft het verslag bij kaarslicht. Het uploaden is vandaag iets later dan gebruikelijk. (Sorry Alex).