Aftellen - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Walter - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Walter - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Walter

Blijf op de hoogte en volg Walter

01 Juni 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

We zijn klaar met de voorbereidingen. De vlucht is geboekt. De route staat vast. De camper en de auto zijn gereserveerd. Campings en hotels zijn geboekt. De stoelen in het vliegtuig zijn gereserveerd. De tassen staan klaar om ingepakt te worden. Met andere woorden: we zijn er zo goed als klaar voor. Nog een paar dagen geduld en dan mogen we. Het aftellen is begonnen.

Ik zal proberen om onze ervaringen regelmatig op deze site te plaatsen. Als het kan met enkele foto's. We zijn daarbij afhankelijk van wifi op de campings en in de hotels. In de hotels hebben we daar wel goede ervaringen mee. Het is even afwachten hoe dat op de campings zal zijn.

• 08 Juni 2013 - 16:27

Gemma:

He luitjes

Goed aangekomen in Las Vegas en camper al opgehaald?
    We zijn heel benieuwd het het jullie vergaat.
    En hoe de hitte jullie bevalt. Wij vinden de 23 graden in Geldrop al warm .............
    Veel plezier!

Groetjes