Zondag, 16 juni 2013 - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van Walter - WaarBenJij.nu Zondag, 16 juni 2013 - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van Walter - WaarBenJij.nu

Zondag, 16 juni 2013

Door: Walter

Blijf op de hoogte en volg Walter

17 Juni 2013 | Verenigde Staten, Torrey

Zondag, 16 juni 2013

Vandaag hebben we een rustdag. We staan op een rustige camping net aan de rand van het plaatsje Torrey net buiten Capital Reef. We hebben gisteren de highlights van Capital Reef bezocht en hebben nu dus een dag over. Gelet op de hoogte waarop we ons bevinden was het vannacht flink afgekoeld. We hebben heerlijk geslapen onder de slaapzak. Rond half negen staan we op. We hebben ons voorgenomen om de hele dag lekker rustig aan te doen. Anne-Marie draait enkele wasjes en ze kuist de camper. Na al het zand van de afgelopen dagen is dat geen luxe. Het is vandaag lekker weer. We schatten zo’n 25 graden en een stevig briesje. De was hoeft dus niet in de droger, maar kan aan de lijn.
Via Skype hebben we contact met Alex en even later ook nog met Diana. Leuk.
In de middag gaan we even zwemmen in het piepkleine zwembadje en dromen weg bij de gedachte dat zo’n zwembadje wel in onze tuin zou passen. Eerst de staatsloterij dan maar winnen. Rond zeven uur eten we weer een zelfbereide maaltijd in de camper.
De campers en caravans op deze camping zijn enorm. We spraken gisteren een Amerikaanse mevrouw. Zij vertelde dat er campers zijn met een jacuzzi aan boord. Vandaag zagen we een camper waar aan de buitenzijde een luikje openging waarachter zich een flatscreen bevond. Het bejaarde stel zat buiten in luie stoelen tv te kijken.
Wij kijken ‘s avonds nog een aflevering van CSI op ons laptopje. Ook luxe.
Na het eten lezen we beiden in het nieuwste boek van Dan Brown (handig allebei zo’n e-reader) en gaan rond half elf slapen.